קבלת בקשה לתשלום במייל אחרי ביטול תוכנית אתר
1 דקות
יש כמה סיבות אפשריות לכך שקיבלתם מ-Wix מייל עם בקשה לתשלום אחרי שביטלתם את תוכנית ה-Premium או ה-Studio של האתר שלכם:
- התוכנית שלכם בוטלה בשלב מאוחר מדי: תאריך החידוש של תוכנית Premium או Studio שנתית הוא 14 יום לפני יום השנה לתאריך הרכישה המקורי. אם לא ביטלתם בזמן, יכול להיות שהתוכנית שלכם חודשה לשנה נוספת.
טיפ: מועדי החידושים הקרובים מופיעים בעמודה Upcoming payment בעמוד Premium Subscriptions שלכם.

- יש לכם חשבונית שלא שולמה: יכול להיות שאחד התשלומים הקודמים שלכם נדחה ולכן אתם עדיין חייבים כסף עבור חשבונית ישנה.
אם התוכנית בוטלה בהצלחה ואתם עדיין מקבלים מיילים על תשלום, צרו איתנו קשר כדי שנוכל לפתור את הבעיה.

